Σαν Customer Service Supporter ακούς τις ανάγκες του πελάτη και διαχειρίζεσαι τα πιθανά αιτήματα με πολλούς τρόπους. Συνήθως αυτά τα αιτήματα αφορούν ερωτήσεις για τα προϊόντα, την παράδοση ή επιστροφές, καθώς επίσης και εξυπηρέτηση σε πωλήσεις. Σε αυτή τη θέση θα προσφέρεις υπηρεσίες, λύσεις, θα συλλέγεις feedback και θα χειρίζεσαι διάφορα συστήματα, προκειμένου να προσφέρεις την καλύτερη εξυπηρέτηση.
Σαν Customer Service Area Responsible θα είσαι μέλος της ευρύτερης ομάδας και θα φροντίζεις για την καλύτερη εξυπηρέτηση των πελατών. Ταυτόχρονα θα έχεις τη δυνατότητα να πετυχαίνεις τους στόχους σου στον τομέα ευθύνης σου, κάτι που θα αναδείξει και τις δυνατότητές σου για περεταίρω εξέλιξη στο Κέντρο Εξυπηρέτησης Πελατών. Σαν Area Responsible, θα έχεις τη δυνατότητα να εξειδικευτείς σε έναν ή περισσότερους από τους τομείς του τμήματος και ταυτόχρονα να εκπαιδεύεις και τους συναδέλφους σου σε αυτούς.
Σαν Customer Service Team Leader θα είσαι υπεύθυνος για την καθοδήγηση της ομάδας σου σε συνεργασία με τον Customer Service Manager, με σκοπό την επίτευξη των στόχων. Μαζί του επίσης θα προγραμματίζεις τις εργασίες που πρέπει να γίνουν καθημερινά. Ο Customer Service Team leader διαδραματίζει έναν σημαντικό ρόλο στην ανάπτυξη της ομάδας, ενώ ταυτόχρονα παρακινεί και δημιουργεί ένα ευχάριστο κλίμα εργασίας.
Σαν Customer Service Manager θα έχεις τη συνολική ευθύνη του Κέντρου Εξυπηρέτησης Πελατών καθώς και την ευθύνη της επίτευξης των στόχων του τμήματος. Επίσης θα πρέπει να διασφαλίζεις την ανάπτυξη και παρακίνηση της ομάδας σου. Συνολικά το πιο σημαντικό task που θα έχεις θα είναι να εξασφαλίζεις ότι η ομάδα σου παρέχει εξαιρετική εξυπηρέτηση στους πελάτες καθημερινά.