Customer Service Supporter
Σε ενθουσιάζει η Εξυπηρέτηση του Πελάτη; Θέλεις εσύ κι η ομάδα σου να παρέχετε την καλύτερη και πιο ποιοτική Εξυπηρέτηση στους Πελάτες της JYSΚ; Σου ταιριάζει ένα περιβάλλον με γρήγορους ρυθμούς και πολλές εναλλαγές; 💪
Τότε μπορεί να είσαι ο/η Υπάλληλος Εξυπηρέτησης Πελατών που αναζητούμε 🙋
ΤΙ ΣΟΥ ΠΡΟΣΦΕΡΟΥΜΕ
Θα έχεις την ευκαιρία να γίνεις μέλος μιας πολυεθνικής εταιρίας που θέλει να είναι η πρώτη επιλογή των υποψηφίων. Η εξέλιξή σου είναι πολύ σημαντική για εμάς και θα σε στηρίξουμε προκειμένου να καταφέρεις να την πετύχεις. Επίσης, ως JYSK ambassador, θα έχεις:
- Ευκαιρίες για προσωπική ανάπτυξη και ανάληψη περιοχών ευθύνης.
- Εσωτερικούς διαγωνισμούς με ελκυστικά έπαθλα.
- Ένα όμορφο περιβάλλον εργασίας και διασκεδαστικές δραστηριότητες, όπως το ετήσιο πάρτι της εταιρίας.
- Ευέλικτο πρόγραμμα εργασίας σε βάρδιες.
- Δυνατότητα τηλεργασίας 2 φορές την εβδομάδα, έπειτα από ένα εύλογο χρονικό διάστημα.
- Εργαλεία τεχνολογίας που θα κάνουν την καθημερινότητά σου πολύ πιο εύκολη.
- Έκπτωση 20% στα προϊόντα της JYSK.
- Βασικό μικτό μισθό που ξεκινάει από 1.120€.
- Ανταγωνιστικό πακέτο bonus επίτευξης στόχων που μπορεί να φτάσει το ποσό ενός επιπλέον μισθού.
- Συμμετοχή στα εξαιρετικά εκπαιδευτικά προγράμματα της JYSK.
ΠΩΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Η ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΟΤΗΤΑ ΣΟΥ ΣΤΟ ΤΜΗΜΑ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗΣ ΠΕΛΑΤΩΝ
- Φροντίζεις για την καλύτερη δυνατή επικοινωνία με τους πελάτες μέσω τηλεφώνου, chat, e-mail και Social Media.
- Διεκπεραιώνεις τις παραγγελίες, επιβλέπεις τις αποστολές παραγγελιών και τις επιστροφές των πελατών, δίνοντας έμφαση στις διαδικασίες αλλά και ταυτόχρονα στις ανάγκες του πελάτη.
- Διαχειρίζεσαι τα αιτήματα και τις ερωτήσεις των πελατών σχετικά με τα προϊόντα μας.
- Eπικοινωνείς και συνεργάζεσαι με άλλα τμήματα της εταιρείας, τόσο στην Ελλάδα όσο και στο εξωτερικό.
- Έχεις διαχειριστικά καθήκοντα, όπως την παρακολούθηση των παραγγελιών που δεν έχουν αποσταλεί, την ενημέρωση της σελίδας με σχόλια πελατών κ.α.
- Υποστηρίζεις τα καταστήματα και εξασφαλίζεις τη βέλτιστη συνεργασία ανάμεσα στο κέντρο διανομής, τα καταστήματα και τους πελάτες.
- Συνεισφέρεις στη συνεχή βελτίωση των καθημερινών διαδικασιών, προτείνοντας λύσεις σε πιθανά ζητήματα και κάνοντας προτάσεις για τη βελτίωση των παρεχόμενων υπηρεσιών προς τους πελάτες.
ΤΙ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΔΙΑΘΕΤΕΙΣ
- Έχεις εμπειρία σε ανάλογη θέση στην Εξυπηρέτηση Πελατών τουλάχιστον για 1-2 χρόνια
- Πολύ καλές επικοινωνιακές δεξιότητες τόσο σε προφορικό όσο και σε γραπτό επίπεδο, έχεις πελατοκεντρική αντίληψη αλλά και θετικό τρόπο προσέγγισης των καθημερινών εργασιών και αντιμετώπισης των πιθανών προκλήσεων
- Είσαι μεθοδικός/ή και οργανωτικός/η και δείχνεις επιμονή στην ολοκλήρωση των διαφόρων εργασιών
- Δίνεις πάντα έμφαση στην ποιοτική εξυπηρέτηση του πελάτη
- Χειρίζεσαι σε πολύ καλό επίπεδο την αγγλική γλώσσα, τόσο στον προφορικό όσο και στον γραπτό λόγο
Προϋπηρεσία σε θέση ευθύνης ή με καθήκοντα ευθύνης (Shift leader, Team Leader, Trainer) θα θεωρηθεί επιπρόσθετο προσόν.
Γνώρισε έναν από τους Customer Service Supporters μας και μάθε περισσότερα για την εργασία στο τμήμα εξυπηρέτησης πελατών εδώ
Λίγα λόγια για τη διαδικασία επιλογής μας:
Αξιολογούμε σε συνεχή βάση τις αιτήσεις κι η διαδικασία επιλογής ολοκληρώνεται μόνο όταν βρούμε τον κατάλληλο υποψήφιο.
Οι υποψήφιοι των οποίων τα βιογραφικά θα αξιολογηθούν θετικά, θα λάβουν ένα αίτημα για τη συμπλήρωση ενός σύντομου video interview- θέλουμε να ακούσουμε γιατί θεωρείς ότι σου ταιριάζει η JYSK και ποιο είναι το κίνητρό σου για τη θέση που έχεις αιτηθεί!
Πιστεύουμε ότι οι άνθρωποί μας αποτελούν το βασικό λόγο για τον οποίο η εταιρία μας κατάφερε να μεγαλώσει τόσο πολύ και να ξεπεράσει τα 3.000 καταστήματα παγκοσμίως. Γι’ αυτό προσφέρουμε ευκαιρίες εξέλιξης και μας αρέσει να επιβραβεύουμε την προσπάθεια των συναδέλφων μας. Οι τρεις βασικές αξίες της JYSK – Έμπορος, Συνάδελφος κι Επιχειρηματικό Πνεύμα – εκφράζουν τη στάση που έχουμε υιοθετήσει στη μεταξύ μας συμπεριφορά. Στις μεταξύ μας σχέσεις κυριαρχεί η εμπιστοσύνη και μας αρέσει να δίνουμε την ευκαιρία ανάληψης πρωτοβουλιών κι ευθυνών στους εργαζόμενους στα καταστήματα.
Στη JYSK δεν κάνουμε διακρίσεις. Η ηλικία, η εθνικότητα, το φύλο, ο σεξουαλικός προσανατολισμός κι η εξωτερική εμφάνιση δεν αποτελούν κριτήρια επιλογής. Η κουλτούρα μας διασφαλίζει κι ενθαρρύνει τη διαφορετικότητα. Πιστεύουμε ότι οι «διαφορές» μας κάνουν τις ομάδες μας πιο δυνατές.
Θα βρεις περισσότερες πληροφορίες εδώ