Εργαστείτε στο τμήμα εξυπηρέτησης πελατών

         Εργαστείτε σαν Customer Service Supporter

  • Γίνετε ένας εξαιρετικός supporter και βρείτε τις κατάλληλες λύσεις για τους πελάτες
  • Δείξτε τη σωστή διάθεση και θα σας μάθουμε όλα όσα χρειάζονται για να κάνετε τη δουλειά σας άριστα στο τμήμα
  • Γίνετε μέλος μιας μοναδικής δυνατής ομάδας
  • Αξιοποιήστε την ευκαιρία να έχετε μία γρήγορη επαγγελματική εξέλιξη στη JYSK
  • Γίνετε μέλος μιας ομάδας που θα κάνει πολλά για τους εργαζομένους της

Σαν Customer Service Supporter θα έχετε τις παρακάτω αρμοδιότητες:

  • Να είστε ένας εξαιρετικός supporter και να συμβάλετε στη συνολική εικόνα εξυπηρέτησης του πελάτη, αλλά και στην ομάδα
  • Να αποκτάτε και να διατηρείτε μία εκτεταμένη γνώση για τα προϊόντα και τις υπηρεσίες μας
  • Να γνωρίζετε τον πελάτη – να αντιλαμβάνεστε τις ανάγκες του, την κατάσταση, αλλά και τη διάθεσή του
  • Να εξασφαλίζετε ότι η εξυπηρέτηση πελατών παρέχει εξαιρετικές υπηρεσίες κάθε φορά
  • Να συμμετέχετε στη βελτιστοποίηση και ανάπτυξη των καθημερινών διαδικασιών
  • Να έχετε καθημερινή επικοινωνία με τους πελάτες της JYSK, τους μεταφορείς και τα καταστήματα

 Η θέση είναι τέλεια για σας αν...

  • Θριαμβεύετε σε ένα πιεστικό περιβάλλον όπου η κάθε μέρα είναι διαφορετική
  • Σας ενδιαφέρει η επίτευξη αποτελεσμάτων και σας δίνει κίνητρο η προσφορά σας στην ομάδα
  • Έχετε ενέργεια, ταλέντο και θετική διάθεση
  • Είστε ένας ομαδικός παίκτης, πάντα πρόθυμος να βοηθήσει το συνάδελφο
  • Χαμογελάτε, είστε εξυπηρετικός και πάντα δίνετε προτεραιότητα στον πελάτη, ώστε να έχει μια μοναδική εμπειρία εξυπηρέτησης
  • Είστε ευέλικτος και μπορείτε να βάλετε προτεραιότητες
  • Είστε εργατικός, ακριβής και έχετε τη θέληση να μάθετε και να εξελιχθείτε

Γνωρίστε μας και δείτε τι μπορούμε να σας προσφέρουμε

Μάθετε περισσότερα για τη θέση του Customer Service Supporter και το εργασιακό περιβάλλον στη JYSK, κλικάροντας στο «Γνωρίστε την Kristina» - μία από της Customer Service Supporter θα περιγράψει πως είναι να δουλεύεις στη JYSK.

Έχετε ερωτήσεις;

Εάν έχετε οποιαδήποτε ερώτηση για τη θέση μη διστάσετε να επικοινωνήσετε με τα κεντρικά μας γραφεία.

Αρχικές σκέψεις για τη θέση;

  • Μ’ αρέσει πραγματικά να έρχομαι σε επαφή με άλλους ανθρώπους, αλλά η εργασία σε κατάστημα δεν ήταν για μένα – έτσι σκέφτηκα ότι ήταν φυσικό να δοκιμάσω την εξυπηρέτηση πελατών.
  • Γνώριζα πάντα ότι η JYSK είναι μια μεγάλη εταιρεία με πολλές δραστηριότητες, αλλά δεν γνώριζα πολλά περισσότερα. Έτσι ξεκίνησα και είμαι πολύ χαρούμενη γι’ αυτό.

 

Πώς είναι να είσαι Customer Service Supporter στη JYSK;

  • Νομίζω ότι είναι υπέροχα και καμία ημέρα δεν μοιάζει με την προηγούμενη. Μπορεί να ακούγεται λίγο μονότονο να δέχεσαι κλήσεις και μηνύματα όλη την ημέρα, αλλά είναι τόσο διαφορετικό από μέρα σε μέρα – ποτέ δεν ξέρεις ποιος καλεί ή τι πρόβλημα θα χρειαστεί να επιλύσεις.
  • Υπάρχουν πολλές εργασίες στην εξυπηρέτηση πελατών και θα πρέπει να είσαι σε θέση να επιλύσεις τα προβλήματα που προκύπτουν και να εξασφαλίζεις ότι πάντα ο πελάτης είναι ικανοποιημένος.

 

Προκλήσεις που συναντάς στη θέση αυτή;

  • Οι προκλήσεις είναι μεταξύ άλλων, ότι ποτέ δεν γνωρίζεις ποιος καλεί, μπορεί να είναι ένας πελάτης με ένα πρόβλημα, αλλά μπορεί επίσης να είναι για μια αποστολή με την οποία υπάρχει κάποιο πρόβλημα – είναι στο χέρι μας να βρούμε την κατάλληλη λύση.
  • Όλες οι προκλήσεις που συναντάμε, πρέπει να αντιμετωπιστούν, αν πρόκειται για κατεστραμμένα ή κατηργημένα προϊόντα, πελάτες κλπ. Εμείς οφείλουμε να βρίσκουμε πάντα την κατάλληλη λύση για την κάθε περίπτωση, έτσι ώστε ο πελάτης να είναι ικανοποιημένος.

Πες μας για την εργασιακή κουλτούρα στο τμήμα σου.

  • Είναι ένα μη επίσημο περιβάλλον και είμαστε πολύ δεμένοι με την ομάδα.
  • Όλοι μιλούν ευχάριστα μεταξύ τους και υπάρχει πραγματικά καλό κλίμα μεταξύ των συναδέλφων. Επίσης κάνουμε πολλά αστεία μεταξύ μας, αλλά και στους Team Leaders.

Γιατί θα πρέπει κάποιος να επιλέξει να απασχοληθεί στη JYSK;

  • Αρχικά θα έλεγα γιατί είναι κάτι ξεχωριστό αυτό που έχουμε. Το γεγονός ότι είμαστε τόσο κοντά και νιώθουμε τόσο καλά μεταξύ μας – αλλά επίσης για τις προκλήσεις που συναντάμε και τις λύσεις που βρίσκουμε κατά τη διάρκεια της ημέρας, αυτό είναι πραγματικά ωραίο θεωρώ.
  • Πρέπει να μπορούμε να ανταποκριθούμε σε μία δουλεία με πολλές αρμοδιότητες και επίσης πρέπει να μπορούμε να χαμογελάμε από το τηλέφωνο και να κάνουμε τους πελάτες χαρούμενους κάθε φορά.

Τι ακολουθεί;

  • Τα δέχομαι όλα όπως έρχονται, αλλά θα ήθελα κάποια στιγμή να εξελιχθώ στη JYSK.
  • Το σίγουρο είναι ότι θα μεγαλώνουμε στο τμήμα εξυπηρέτησης, οπότε υπάρχουν πολλές ευκαιρίες να εξελιχθώ για παράδειγμα σε Υπεύθυνος Τομέα ή σε Team Leader.

         Εργαστείτε σαν υπεύθυνος τομέα

  • Είστε υπεύθυνος για τον τομέα σας στο τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών

  • Καθοδηγείτε, παρακινείτε και εμπλέκετε τους εργαζόμενους στην ομάδα σας

  • Έχετε την ευκαιρία να έχετε μία γρήγορη επαγγελματική εξέλιξη στη JYSK

  • Είστε μέλος μιας εξαιρετικής εταιρείας που θα κάνει πολλά για το προσωπικό της

  • Είστε μέλος μιας μοναδικής και δυνατής ομάδας.

Σαν Υπεύθυνος Τομέα θα έχετε τις παρακάτω αρμοδιότητες:

  • Την ευθύνη για τον τομέα σας στο τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών

  • Εκπαιδεύετε και ενημερώνετε τους συναδέλφους για τον τομέα σας 

  • Συμμετέχετε στην εφαρμογή της νέας καμπάνιας, αλλά και άλλων πρωτοβουλιών

  • Γνωρίζετε καλά τα προϊόντα μας και τα συστήματά μας

  • Εξασφαλίζετε ότι το τμήμα παρέχει πάντα εξαιρετικές υπηρεσίες

  • Συμμετέχετε στη βελτιστοποίηση και ανάπτυξη των καθημερινών διαδικασιών και εκπαιδεύσεων



Η θέση είναι ιδανική για σας αν...

  • Θέλετε τις ευθύνες και την ευκαιρία να επηρεάσετε το εργασιακό σας περιβάλλον

  • Είστε ένας ομαδικός παίκτης και ένας καλός συνάδελφος που είναι πάντα πρόθυμος να βοηθήσει τους άλλους

  • Θριαμβεύετε σε ένα δυναμικό και απαιτητικό περιβάλλον και έχετε τη δυνατότητα να χειριστείτε πολλά διαφορετικά καθήκοντα ταυτόχρονα

  • Είστε καλός στο να εμπνέετε και να παρακινείτε τους άλλους

  • Έχετε ενέργεια, ταλέντο και θετική διάθεση

  • Είστε ευέλικτος και μπορείτε να βάζετε προτεραιότητα στις εργασίες ώστε ο πελάτης να είναι πάντα ικανοποιημένος

  • Είστε χαμογελαστός και εξυπηρετικός



Γνωρίστε μας και δείτε τι μπορούμε να σας προσφέρουμε

Μάθετε περισσότερα για τη θέση του Υπέυθυνου Τομέακαι την εργασιακή κουλτούρα στη JYSK κλικάροντας στο "Γνωρίστε τη Lill" - μία από τις Υπεύθυνες Τομέα θα περιγράψει πως είναι να δουλεύει κάποιος στη JYSK.

Έχετε ερωτήσεις;

Εάν έχετε ερωτήσεις για τη θέση παρακαλώ μη διστάσετε να επικοινωνήσετε με τα κεντρικά μας γραφεία.

Αρχικές σκέψεις για τη θέση;

  • Δουλεύω για τη JYSK πολλά χρόνια τώρα. Ξεκίνησα σαν φοιτήτρια στο κατάστημα, μετά έγινα υπέυθυνη πωλήσεων και μετά store manager έτσι σκέφτηκα ότι ήρθε η ώρ ανα δω τη JYSK από μία διαφορετική οπτική γωνία. Βρήκα αυτή τη θέση και τώρα είμαι εδώ εδώ και δύο χρόνια.

 

Πως είναι να είσαι Υπεύθυνος Τομέα στο τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών στη JYSK;

Η Lill είναι υπεύθυνη για όλους τους φοιτητές στο τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών στη Δανία.

  • Είναι τόσο ωραία να έχεις την ευθύνη για όλους τους εργαζόμενους και να βλέπεις την εξέλιξή τους και να τους καθοδηγείς σχετικά με το πως μπορούν να εργαστούν με τους πελάτες, τα συστήματα και τα προϊόντα. Είναι πραγματικά ωραίο να τους εκπαιδεύεις και να τους βοηθάς και να βλέπεις πως εξελίσσονται στη δουλειά. Είναι ίσως το καλύτερο σημείο της θέσης του Υπεύθυνου Τομέα.

 

Προκλήσεις που συναντάς στη θέση;

  • Πολλές προκλήσεις, ειδικά στις περιόδους με μεγάλο φόρτο εργασίας  - θα μπορούσε να είναι η καμπάνια για τα γενέθλια της JYSK. Σε τέτοιες περιόδους έχουμε πολλές κλήσεις και e-mail να απαντήσουμε, αλλά είναι πολύ σημαντικό οι φοιτητές μας και οι νέοι εργαζόμενοι να μπορούν να έχουν το χρόνο που χρειάζονται.

  • Παρά το γεγονός ότι είμαστε ένα τμήμα με μεγάλο φόρτο εργασίας, πάντα δίνουμε μεγαλη προσοχή στις συναντήσεις με τους νέους συναδέλφους, τις συνεντεύξεις για το follow - up, προιοντική ανακεφαλαίωση ή οτιδήποτε άλλο.

  • Σε σχέση με τα καταστήματα, στο τμήμα εξυπηρέτησης πελατών είναι πολύ διαφορετικός ο τρόπος επικοινωνίας με τον πελάτη. Στα καταστήματα μπορείς να δεις τον πελάτη και να διαβάσεις τη γλώσσα του σώματος, αυτό είναι κάτι που δεν μπορείς να κάνεις μέσω τηλεφώνου και είναι επίσης πολύ σημαντικό να ακούς προσεκτικά και να καταλαβαίνεις πραγματικά τον πελάτη για να μπορέσεις να βρεις την καλύτερη λύση.

 

Κάνε μας μια περιγραφή της εργασιακής κουλτούρας στο τμήμα σου.

  • Έχουμε πλάκα με τόσες διαφορετικές προσωπικότητες στο τμήμα. Υπάρχει καλή δόση χιούμορ και το γεγονός ότι είμαστε τόσο διαφορετικοί δημιουργεί πραγματικά καλή ατμόσφαιρα στο χώρο εργασίας.

  • Βοηθάμε και βασιζομαστε καθημερινά ο ένας στον άλλο - έχουμε τη δική μας εξειδίκευση και αυτό σημαίνει ότι υπάρχει πάντα κάποιος να ρωτήσεις αν δεν είσαι βέβαιος ή αν θέλεις να μάθεις περισσότερα για κάτι. Είναι κάτι επίσης που βοηθάει να δεθούμε σαν ομάδα.

Γιατί κάποιος να επιλέξει να απασχοληθεί στη JYSK;

  • Γιατί είμαστε πολύ εξυπηρετικοί και βοηθάμε ο ένας τον άλλο. Είναι μι αωραία δουλειά με ένα πραγματικά καλό κλίμα και η JYSK είναι γενικά ένας πολύ καλός οργανισμός για να εργαστείς. Γι΄αυτό και εργάζομαι εδώ τόσο καιρό.

  • Υπάρχουν τόσες πολλές ευκαιρίες στη JYSK και μπορείς να πας ακόμα και στο εξωτερικό, να εργαστείς στα καταστήματα, στις αποθήκες, στα κεντρικά γραφεία, όλα στην ίδια εταιρεία.

Τι ακολουθεί;

  • Σίγουρα βλέπω τον εαυτό μου στη JYSK μελλοντικά. Το επόμενο βήμα για μένα είναι να αξιολογώ τις αιτήσεις που λαμβάνουμε μαζί με το τμήμα HR και να επιπλέξουμε ποιούς θα μπορούσαμε να καλέσουμε. αυτό θα είναι το επόμενο βήμα για μένα και πραγματικά ανυπομονώ.

Εργαστείτε σαν εκπαιδευόμενος Team Leader του τμήματος Εξυπηρέτησης Πελατών

  • Εκμεταλλευτείτε την ευκαιρία για γρήγορη επαγγελματική εξέλιξη στη JYSK

  • Το εκπαιδευτικό μας πρόγραμμα θα σας προετοιμάσει για τη θέση του Team Leader, όπου θα είστε υπεύθυνος για τη δική σας ομάδα εξυπηρέτησης πελατών

  • Θα έχετε μία ημέρα γεμάτη με ευθύνες, προκλήσεις και εκπαίδευση

  • Θα γίνετε μέλος μίας δυνατής, μοναδικής ομάδας όπου η συνεργασία και η ψυχολογία του νικητή είναι στο επίκεντρο

  • Θα γίνετε μέλος ενός οργανισμού που κάνει πολλά για το προσωπικό του  

Το πρόγραμμα του Εκπαιδευόμενου Team Leader με μία ματιά:

  • Θα καθοδηγείστε από έναν Team Leader

  • Η δουλειά σας θα είναι παρόμοια με εκείνη του Team Leader

  • Η εκπαίδευση θα σας προετοιμάσει καλά για τη θέση του Team Leader στη δική σας ομάδα

  • Ο μέντοράς σας θα σας καθοδηγήσει, θα αξιολογήσει τη δουλειά σας και θα σας επισημάνει τα σημεία στα οποία χρειάζεται να εστιάσετε για να είστε έτοιμος

Κατά τη διάρκεια του προγράμματος θα μάθετε να χειρίζεστε άψογα τα παρακάτω καθήκοντα:

  • Να σχεδιάζετε και να προγραμματίζετε τις εργασίες του προσωπικού, ώστε να εξασφαλίζετε ότι επιτυγχάνετε το συνολικό στόχο της ημέρας, της εβδομάδας και του μήνα.

  • Να σχεδιάζετε και οργανώνετε τις πολλές προθεσμίες

  • Να διαχειρίζεστε τη συνολική απόδοση της ομάδας

  • Να καθοδηγείτε, να εμπλέκετε και να παρακινείτε το προσωπικό σας

  • Να εκπαιδεύετε το προσωπικό και να προσαρμόζεστε ανάλογα με το επίπεδο της εξέλιξής τους

  • Να βάζετε νέους στόχους για σας και την ομάδα σας

Η θέση είναι τέλεια για σας αν…

  • Είστε φιλόδοξος, σοβαρός και προσανατολισμένος στα αποτελέσματα, έχοντας τη φιλοσοφία του νικητή

  • Είστε πρόθυμος να μάθετε και να εκμεταλλευτείτε το feedback που σας δίνεται

  • Έχετε τη δυνατότητα να διατηρείτε τη λογική σε ένα δυναμικό και απαιτητικό περιβάλλον

  • Μπορείτε να πάρετε αποφάσεις και να αναλάβετε την ευθύνη τόσο για το κατάστημα, όσο και για την ομάδα σας

  • Θριαμβεύετε σε ένα δυναμικό και απαιτητικό περιβάλλον

  • Έχετε ενέργεια και θετική διάθεση και μπορείτε να τα μεταδώσετε στο υπόλοιπο προσωπικό

  • Σας αρέσει η συμμετοχή στις καθημερινές εργασίες με την ομάδα

  • Θέλετε την ευθύνη και την ευκαιρία να επηρεάσετε το περιβάλλον σας

  • Μπορείτε να παρακολουθείτε πολλά πράγματα ταυτόχρονα

  • Σας δίνει κίνητρο η διαρκής προσπάθεια για βελτίωση της εξυπηρέτησης των πελατών

Γνωρίστε μας και δείτε τι μπορούμε να σας προσφέρουμε

Μάθετε περισσότερα για τη θέση του Εκπαιδευόμενου Team Leader και την εργασιακή μας κουλτούρα στη JYSK κλικάροντας στο "Γνωρίστε τον Rasmus" - ένας από τους εκπαιδευόμενους Team Leader που θα σας περιγράψει πως είναι να εργάζεται κάποιος στη JYSK.

Έχετε ερωτήσεις?

Εάν έχετε απορίες για τη θέση παρακαλώ μη διστάσετε να επικοινωνήσετε με τα κεντρικά μας γραφεία.

Αρχικές σκέψεις για τη θέση;

  • Ξεκίνησα με θετική διάθεση αλλά και με την προσδοκία ότι θα μπορούσα να συμμετέχω στη λήψη σημαντικών αποφάσεων - όχι μόνο σε σχέση με την εξυπηρέτηση πελατών, αλλά και με τα καταστήματα.

  • Γίνεται μεγάλη συζήτηση για την καλύτερη εξυπηρέτηση πελατών στη Δανίας εδώ στη JYSK και πως μπορείς να την επηρεάσεις και είναι πραγματικά κάτι που έχει επιτευχθεί. 

  • Πως είναι να είσαι Εκπαιδευόμενος Team Leader στο τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών στη JYSK?

  • Είναι συναρπαστικό, να έχεις πολλές αρμοδιότητες μέσα στην ημέρα, οι οποίες σχετίζονται με το προσωπικό, τους πελάτες, τους μεταφορείς, αλλά επίσης και με την ίδια τη JYSK, με άλλα τμήματα. Έτσι είναι μία εξαιρετική εμπειρία να έχω αυτόν τον τίτλο και αυτήν τη θέση.

  • Στο τμήμα εξυπηρέτησης πελατών καμία ημέρα δεν μοιάζει με την άλλη. Μπορεί να ακούγεται συνηθισμένο, αλλά κάθε μέρα είναι διαφορετική.

  • Χειρίζομαι διαφορετικά καθήκοντα και παρά το γεγονός ότι θα πρέπει να συνεργαστείς με πολλούς στην ιεραρχία στη JYSK, την τελική απόφαση την έχεις εσύ.

Προκλήσεις που συναντάς στη θέση σου;

  • Οι προκλήσεις που συναντώ είναι πολύ διαφορετικές. Σχετικά με τους πελάτες υπάρχουν κάποιες προκλήσεις οι οποίες απαιτούν να σκεφτείς λίγο περισσότερο δημιουργικά για να τις λύσεις.

  • Θα έλεγα επίσης σε σχέση με το προσωπικό πως μπορεί να υπάρξουν μερικές ενδιαφέρουσες προκλήσεις και αυτό το κομμάτι είναι αρκετά καινούριο για μένα. Θεωρώ ότι είναι μεγάλη μετάβαση για μένα από ένας εργαζόμενος να γίνω Team Leader, αλλά συναντάς κάποιες ενδιαφέρουσες προκλήσεις και βρίσκεις κάποιες εξαιρετικές λύσεις κατά τη διάρκεια της ημέρας.

 Κάνε μας μια περιγραφή της εργασιακής κουλτούρας στο τμήμα σου.

  • Η εργασιακή κουλτούρα στην ομάδα μας είναι πραγματικά καλή και είναι επίσης ένα από τα πράγματα που εστιάζουμε εδώ στη JYSK.

  • Το εργασιακό περιβάλλον είναι πραγματικά θετικό αλλά και ο τρόπος που αντιμετωπίζουμε τα πράγματα. Είμαστε μία μεγάλη ομάδα που βοηθάμε ο ένας τον άλλο και γνωρίζουμε γιατί αγωνιζόμαστε κάθε μέρα.

  • Έτσι πρόκειται για ένα εξαιρετικό εργασιακό περιβάλλον και μία εξαιρετική ομάδα. Θέλουν να δώσουν το μέγιστο των προσπαθειών τους κι έτσι είναι πολύ ωραίο να είσαι μέρος όλου αυτού.

  • Καλύπτουμε ένα εύρος ανθρώπων και αυτό είναι πραγματικά καλός συνδυασμός. Βοηθάει να έχουμε θετική ενέργεια και εξέλιξη ανάμεσα στους εργαζομένους.

Γιατί να επιλέξει κάποιος να εργαστεί για τη JYSK;

  • Εάν έπρεπε να προτείνω σε κάποιον να δουλέψει για τη JYSK θα έλεγα ότι θα έχει μια ωραία καθημερινότητα στη δουλειά με πολλές εναλλαγές.

  • Πρέπει να βρίσκεις λύσεις - δέχεσαι πολλές προκλήσεις. Για παράδειγμα οι πελάτες που καλούν ή προβλήματα που προκύπτουν στον οργανισμό, στα καταστήματα, στα κεντρικά, ανάμεσα στους συναδέλφους ή σε άλλα τμήματα στη JYSK.

  • Ωστόσο πιστεύω ότι θα τόνιζα περισσότερο την ανεξαρτησία που έχει κάποιος εδώ. Το γεγονός ότι έχεις αυτή την ανεξαρτησία και την ικανότητα να επηρεάσεις το αντικείμενο της δουλειάς σου είναι πολύ θετικό πιστεύω.

Τι ακολουθεί;

  • Το επόμενο βήμα για μένα είναι να γίνω Team Leader για μία ομάδα εξυπηρέτησης πελατών - και αν αυτό θα είναι στη Δανία ή στο εξωτερικό δεν έχει μεγάλη σημασία για μένα. Θα ήθελα να αποκτήσω μεγαλύτερη εμπειρία και κάποια στιγμή να εξελιχθώ επαγγελματικά στη JYSK.

 

        Εργαστείτε σαν Team Leader στο τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών

  • Σαν Team Leader είστε υπεύθυνος για τη δική σας ομάδα εξυπηρέτησης πελατών καθώς και για την απόδοση της ομάδας

  • Είστε υπεύθυνος για το προσωπικό, συμπεριλαμβανομένης της εκπαίδευσης, της παρακολούθησης και της ανάπτυξης των εργαζομένων

  • Πρέπει να εξασφαλίζετε ότι η ομάδα σας είναι πάντα διαθέσιμη και έτοιμη για τους πελάτες και παρέχει πάντα εξαιρετική εξυπηρέτηση 

  • Συμβάλλετε στη δημιουργία μία δυνατής και μοναδικής ομάδας όπου η συνεργασία και η φιλοσοφία του νικητή είναι στο επίκεντρο

  • Είστε μέλος ενός μεγάλου οργανισμού που κάνει πολλά για το προσωπικό

  • Εκμεταλευτείτε την ευκαιρία να έχετε μία επαγγελματική προεία στη JYSK.

Εργαστείτε σαν Team Leader στο Customer Service:

  • Οδηγείτε την ομάδα σας στην επιτυχία

  • Λαμβάνετε τις τελικές αποφάσεις σχετικά με το τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών

  • Βελτιώνετε αλλά και εξασφαλίζετε την καλύτερη δυνατή εξυπηρέτηση του πελάτη

  • Διαχειρίζεστε και βελτιστοποιείτε τη συνολική απόδοση της ομάδας

  • Εκπαιδεύετε, παρακολουθείτε και αναπτύσσετε το προσωπικό της ομάδας σας

  • Παρακολουθείτε και αξιολογείτε την απόδοση της ομάδας σας

  • Προγραμματίζετε, αναθέτετε αρμοδιότητες και ευθύνες σε σχέση με προθεσμίες

  • Καθοδηγείτε, εμπλέκετε και παρακινείτε το προσωπικό της ομάδας σας

  • Θέτετε νέους στόχους για την ομάδας σας και τη συνολική απόδοση του τμήματος Εξυπηρέτησης Πελατών

Η θέση είναι ιδανική για σας αν...

  • Είστε σοβαρός, φιλόδοξος και πρόθυμος να βελτιώνεστε και να αναπτύσσεστε

  • Είστε προσανατολισμένος στ' αποτελέσματα και η συνεχής προσπάθεια για άριστη εξυπηρέτηση σας δίνει κίνητρο

  • Είστε σε θέση να διατηρείτε την ψυχραιμία και τη λογική σε ένα δυναμικό περιβάλλον 

  • Μπορείτε να πάρετε αποφάσεις και να αναλάβετε την ευθύνη τόσο για την ομάδα σας, όσο και για την εξυπηρέτηση του πελάτη

  • Διαθέτετε ενέργεια και θετική διάθεση, τα οποία θα επηρεάσουν το προσωπικό σας

  • Είστε σε θέση να καθοδηγήσετε και να παρακινήσετε τους άλλους

  • Μπορείτε να προσδιορίσετε στόχους και συγκεκριμένα καθήκοντα

  • Είστε οργανωτικός, καλός στο σχεδιασμό και βλέπετε τη "μεγάλη εικόνα"

  • Μπορείτε να ακολουθείτε τις αξίες της JYSK και να εξασφαλίζετε ότι το ίδιο κάνουν και τα μέλη της ομάδας σας

Γνωρίστε μας και δείτε τι μπορούμε να σας προσφέρουμε

Μάθετε περισσότερα για τη θέση του Team Leader και την εργασιακή κουλτούρα στη JYSK κλικάροντας στο "Γνωρίστε τη Madelene" - μία από τις Team Leader μας που θα σας περιγράψει πως είναι να απασχολείται κάποιος στη JYSK.

Έχετε ερωτήσεις;

Εάν έχετε οποιαδήποτε ερώτηση για τη θέση μη διστάσετε να επικοινωνήσετε με τα κεντρικά μας γραφεία.

Αρχικές σκέψεις για τη θέση;

  • Δούλευα σε θέσεις εξυπηρέτησης πελατών όλη μου τη ζωή και ενδιαφερόμουν πραγματικά για την ευκαιρία στη JYSK. Ήταν πραγματικά ευκαιρία που άνοιξε θέση στη JYSK και μπόρεσα να αναπτυχθώ, αλλά και να αναπτύξω την εταιρεία.

  • Είναι ένας ρόλος με πολές ευθύνες, αλλά έχω και την ελευθερία να βελτιώσω τις εργασίες και τις διαδικασίες προς το καλύτερο.

Πως είναι να απασχολείσαι σαν Team Leader στο τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών στη JYSK?

  • Είναι ωραίο, αλλά είναι και πρόκληση και πρέπει να εξελίσσομαι εγώ και οι συνάδελφοί μου για να μπορούμε να τα πάμε ακόμα καλύτερα στη δουλειά μας.

  • Το τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών και ο ρόλος του Team Leader είναι σχετικά καινούρια στη JYSK, οπότε πολλά έχουν να κάνουν με προγραμματισμό και οργάνωση. Το κάνω αυτό για να είμαστε βέβαιοι ότι έχουμε το είδος της εξυπηρέτησης που θέλουμε, με καλά αποτελέσματα στα KPI's και προσοχή στις ανάγκες του πελάτη.

  • Προσέχω να είμαστε σε επικοινωνία με όλο τον οργανισμό - να έχουμε τη σωστή εκπαίδευση, να παρακολουθούμε σημαντικές συναντήσεις, να εκπαιδεύουμε τα καταστήματά μας, αλλά και εμάς τους ίδιους σε σημεία που μπορούμε να βελτιώσουμε κλπ. Βασικά προσπαθώ το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών να εμπλέκεται σε όλη τη λειτουργία της JYSK γενικότερα και να ακολουθεί, αλλά και να βοηθάει την ανάπτυξη της JYSK. Συχνά βοηθάω να βρω και να προτείνω ιδέες σε σχέση με τη συνολική εμπειρία εξπυρέτησης του πελάτη στη JYSK.

Προκλήσεις που συναντάς στη θέση;

  • Οι προκλήσεις συχνά είναι αυτές που κάνουν τη δουλειά τόσο πολύπλευρη και κατάλληλη για μένα προσωπικά. Θέλω να δω το χώρο που εργάζομαι να εξελίσσεται και να βελτιώνεται. Έχουμε ένα ταχύτατο και συνεχώς αναπτυσσόμενο εργασιακό περιβάλλον στη JYSK.

  • Θα ήθελα να μπορώ να έχω περισσότερο χρόνο ώστε να μπορώ να κάνω τα πάντα ακριβώς όπως θα ήθελα. Είμαστε πολύ φιλόδοξοι, KPI’s και στόχοι - θέλω όλοι οι πελάτες και οι εργαζόμενοι να έχουν το χρόνο που χρειάζονται και κάποιες φορές είναι δύσκολο να είσαι εκεί για τα πάντα, έτσι είναι σημαντικό να βάζεις προτεραιότητες και να είσαι οργανωτικός.

  • Άλλη μία πρόκληση είναι η επικοινωνία - να είσαι σίγουρος ότι λειτουργεί και ότι η πληροφορία μεταδίδεται σε όλα τα εμπλεκόμενα μέρη. Αν για παράδειγμα αναμένεται μία αλλαγή θα πρέπει να βεβαιωθούμε ότι όλοι κατάλαβαν τι εννοούμε και τι θέλουμε. Όλοι χρειάζεται να γνωρίζουμε και να δουλεύουμε προς τον ίδιο σκοπό ανεξάρτητα σε ποιά θέση βρίσκεσαι - είτε στο γραφείο είτε στο κατάστημα. Έτσι όταν χρειάζεται να ακολουθήσουν όλοι εξαρτάται και από μένα να εξασφαλίσω ότι το επικοινωνώ σωστά - σε διαφορετικούς χαρακτήρες ανθρώπων. Πιστεύω πραγματικά ότι πρέπει να είσαι καλός στην επικοινωνία για να επιτύχεις σ' αυτόν το ρόλο.

 Κάνε μας μια περιγραφή της εργασιακής κουλτούρας στο τμήμα σου

  • Δουλεύουμε σαν ομαδα και καθένας από μας αναλαμβάνει την ευθύνη να γίνει η δουλειά ομαδικά. Πάντα ενθαρρύνουμε ο ένας τον άλλο και ανταλλάσουμε απόψεις για να μπορούμε κι εμείς να εξελιχθούμε από τη θέση μας.

Για να επιλέξει κάποιος να εργατσεί για τη JYSK;

  • Δεν υπάρχει περίπτωση να πλήξεις ποτέ!

  • Πάντα προσπαθούμε να γίνουμε καλύτεροι και συνεχώς βελτιωνόμαστε για να ικανοποιήσουμε τον πελάτη.

  • Η JYSK δείχνει πάντα ενδιαφέρον για τις ιδέες του προσωπικού, έτσι αν σε κάποιον αρέσει η γρήγορη εξέλιξη σε έναν οργανισμό και είναι καλός στο να γιορτάζει μικρές και μεγάλες νίκες σίγουρα θα βρει το κατάλληλο περιβάλλον στη JYSK.