Γνωρίστε τη JYSK

 

Βρείτε όλη την πληροφόρηση που χρειάζεστε για να εξοικειωθείτε με τη JYSK σαν πιθανό μελλοντικό σας εργοδότη.

Γνωρίστε τη JYSK

 

Βρείτε όλη την πληροφόρηση που χρειάζεστε για να εξοικειωθείτε με τη JYSK σαν πιθανό μελλοντικό σας εργοδότη.

Οι αξίες της JYSK

Οι αξίες της JSYK προέρχονται από τον ιδρυτή της, Lars Larsen. Εκφράζουν τη συμπεριφορά και τη στάση που περιμένουμε από σας ως εργαζόμενο/η στη JYSK.

Οι αξίες μας εμπεριέχονται σε τρεις κατηγορίες, έτσι ώστε να θυμίζουν σε όλους τους εργαζόμενους πώς να συμπεριφέρονται κάθε μέρα – είτε απέναντι στον πελάτη, είτε απέναντι στους συναδέλφους. Πιστεύουμε στους καλούς έμπορους, τους καλούς συναδέλφους και το καλό επιχειρηματικό πνεύμα.

ΕΜΠΟΡΟΣ

Προσανατολισμός στην εξυπηρέτηση: Έχω ως προτεραιότητα τους πελάτες και τις ανάγκες τους

Επίγνωση του κόστους: Είμαστε μια εταιρεία χαμηλού κόστους, πουλάμε προϊόντα σε χαμηλές τιμές. Χρησιμοποιούμε όλους τους διαθέσιμους πόρους με λογικό τρόπο και αποφεύγουμε τα περιττά έξοδα

Αξιοπιστία: Η υπόσχεση είναι υπόσχεση – τηρώ το λόγο μου

Προσανατολισμός στους στόχους: Δουλεύω σκληρά για να επιτύχω τους στόχους μου, τόσο τους προσωπικούς όσο και της ομάδας

Επαγγελματισμός: Έχω τις απαραίτητες δεξιότητες και μια ικανή συμπεριφορά και προσέγγιση

 

ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΣ

Εξυπηρετικός: Χαίρομαι πάντα να βοηθάω και να κάνω το κάτι παραπάνω

Αμοιβαίος σεβασμός: Σέβομαι τους ανθρώπους με τους οποίους συνεργάζομαι

Ευελιξία: Μπορώ να διαχειριστώ τις αλλαγές και είμαι πάντα έτοιμος να υποστηρίξω ένα συνάδελφο

Ανοιχτός, ειλικρινής και ευθύς: Λέω τα πράγματα όπως είναι με έναν ανοιχτό και ειλικρινή τρόπο

Θετικός: Βλέπω περισσότερες ευκαιρίες απ’ ότι εμπόδια

 

ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟ ΠΝΕΥΜΑ

Δεσμευμένος: Συμμετέχω, κάνω τη διαφορά και συνεισφέρω στην ομάδα

Αφοσιωμένος: Υποστηρίζω τη JYSK και τους συναδέλφους μου, στις καλές αλλά και στις δύσκολες καταστάσεις

Συνεργάσιμος: Είμαι πρόθυμος να δουλέψω με όλους τους ανθρώπους στον οργανισμό, σε όλες τις θέσεις

Το δικαίωμα και υποχρέωση να μιλάς ελεύθερα: Χρησιμοποιώ το δικαίωμα και το καθήκον μου να κάνω προτάσεις για τη βελτίωση της λειτουργίας του οργανισμού

Πρεσβευτής της JYSK: Δείχνω ότι είμαι περήφανος που έχω «το μπλε αίμα της JYSΚ» 

Οι αξίες της JYSK σε σχέση με την ηγεσία

Οι αξίες της JYSK σε σχέση με την ηγεσία εκφράζουν τη συμπεριφορά και τη στάση που περιμένουμε να έχετε ως διοικητικό στέλεχος στη JYSK.

Έχουμε ισχυρές σκανδιναβικές ρίζες και εμπιστευόμαστε ο ένας τον άλλο. Πιστεύουμε στην εκχώρηση αρμοδιοτήτων και στην ελευθερία με υπευθυνότητα.

Κάθε προϊστάμενος  στη JYSK θα πρέπει να εξασφαλίζει ότι μέσω των επαγγελματικών και προσωπικών του δεξιοτήτων βρισκόμαστε στο σωστό δρόμο σε σχέση με τ’ αποτελέσματα και ότι οι εργαζόμενοι είναι μαζί μας. Όχι επειδή πρέπει αλλά επειδή θέλουν. Γι’ αυτό, τα διοικητικά μας στελέχη είναι πολύ σημαντικά για την επιτυχία μας.

Η αξίες της JYSK σε σχέση με την ηγεσία εμπεριέχονται στις εξής φράσεις: ηγέτης, προπονητής, με επικοινωνιακές ικανότητες

ΗΓΕΤΗΣ

ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΕΝΟΣ ΣΤΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ: Θέλω πάντα να κερδίζω. Προσπαθώ συνέχεια να βελτιώσω την απόδοση και τ’ αποτελέσματα και κάνω το απαραίτητο follow up

ΑΠΟΦΑΣΙΣΤΙΚΟΣ: Παίρνω αποφάσεις έγκαιρα

ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ: Υποστηρίζω τις αποφάσεις και τις ενέργειες που κάνει η JYSK, αλλά και τις δικές μου και της ομάδας

ΠΡΟΝΟΗΤΙΚΟΣ: Είμαι πάντα δύο ή τρία βήματα μπροστά και ενεργώ έγκαιρα

 

ΠΡΟΠΟΝΗΤΗΣ

ΑΝΑΠΤΥΣΣΩ: Αναπτύσσω και εκπαιδεύω την ομάδα μου για να πετύχω καλύτερη απόδοση και εντοπίζω ταλέντα για να δημιουργήσω ένα ισχυρό μονοπάτι καριέρας

ΕΜΠΛΕΚΩ: Κατανοώ τι παρακινεί την ομάδα μου και τους ενθαρρύνω να συνεισφέρουν στη βελτίωση των αποτελεσμάτων

ΔΙΝΩ FEEDBACK: Δίνω άμεσο feedback ή feedback μέσω ερωτήσεων ανάλογα την περίσταση

ΕΣΤΙΑΖΩ: Διασφαλίζω ότι η ομάδα μου επικεντρώνεται στα θέματα που θα βελτιώσουν τ’ αποτελέσματα

 

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΚΕΣ ΙΚΑΝΟΤΗΤΕΣ

ΟΡΑΤΟΣ: Δείχνω το δρόμο με το να είμαι «παρών» και διαθέσιμος για την ομάδα μου

ΕΝΘΑΡΡΥΝΤΙΚΟΣ: Ενθαρρύνω την ομάδα μου να είναι έτοιμη, με το να επικοινωνώ με τρόπο ξεκάθαρο που εμπνέει  

ΠΕΙΣΤΙΚΟΣ: Κάνω την ομάδα μου να συμβαδίσει με τις αποφάσεις μέσα από πειστικές εξηγήσεις και αξιόπιστη συμπεριφορά

ΜΟΙΡΑΖΟΜΑΙ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ: Μοιράζομαι όλες τις σχετικές πληροφορίες με την ομάδα μου και τον προϊστάμενό μου έγκαιρα

        Υποσχέσεις προς τους εργαζόμενους

  • Η JYSK είναι περήφανη γιατί φροντίζει τους εργαζομένους της, αφού τους βοηθάει να πετύχουν τους στόχους τους
  • Με μια δυνατή προσπάθεια και με ένα θετικό πνεύμα, οι ευκαιρίες που θα έχετε είναι απεριόριστες
  • Δουλεύουμε μαζί για να θέσουμε τις αμοιβαίες προσδοκίες για την επαγγελματική σας πορεία στη JYSK

Δείξτε αφοσίωση και συναντήστε τις ευκαιρίες.

«Δείξτε αφοσίωση και συναντήστε τις ευκαιρίες» είναι η επικεφαλίδα και το πλαίσιο των υποσχέσεων μας προς τους εργαζομένους μαζί με τις τρεις υπο-επικεφαλίδες τους. Όλα αυτά καθορίζουν τις υποσχέσεις μας προς τους εργαζόμενους – και περιγράφουν αυτό που κάνει τη JYSK ένα ελκυστικό μέρος να εργαστεί κανείς.

 

Ισχυρές ομάδες. Μεγάλη δέσμευση.

Η JYSK είναι μια εταιρεία που εξελίσσεται γρήγορα και απαιτεί μεγάλο βαθμό δέσμευσης από όλες τις απόψεις. Αυτό σημαίνει ότι μπορείτε να περιμένετε μια ημέρα στη δουλειά γεμάτη προκλήσεις όπου θα είστε μέλος μιας ισχυρής ομάδας, στην οποία όλοι συνεργάζονται πολύ στενά:

  • Μπορείτε να βασίζεστε στην ομάδα σας
  • Οι απόψεις σας θα ακουστούν
  • Θα συμμετέχετε σε ομαδικές προσπάθειες

 

Η δομή μας και τα concept μας δημιουργούν ευκαιρίες.

Η JYSK έχει ένα ισχυρό και καλά δοκιμασμένο concept. Αυτό θα σας δώσει το χρόνο και την ενέργεια να βελτιώσετε τις προσωπικές σας προσπάθειες:

  • Έχετε περισσότερο χρόνο για τους πελάτες
  • Γνωρίζετε τι, πότε και πώς
  • Έχετε συγκεκριμένους στόχους  
  • Νιώθετε έτοιμος/η

 

Όταν εξελίσσεστε εσείς, εξελισσόμαστε κι εμείς.

Στη JYSK, εστιάζουμε στην καριέρα σας, στις επιθυμίες σας και στις δυνατότητές σας. Έχουμε πολύ καλά εκπαιδευτικά προγράμματα και στοχεύουμε να αναπτύξουμε τα ταλέντα σας:

  • Μπορείτε να εξασφαλίσετε την επαγγελματική σας πρόοδο
  • Εκπαιδεύεστε πάνω στη δουλειά
  • Θα συμμετέχετε στα εσωτερικά εκπαιδευτικά μας προγράμματα
  • Θα σας προσφέρουμε τις δεξιότητες αν προσφέρετε τη διάθεση

         Διεθνής Κουλτούρα της JYSK

  • Ένας από τους κύριους λόγους για την επιτυχία της JYSK είναι η ισχυρή επαγγελματική της κουλτούρα η οποία δεν έχει αλλάξει από τότε που ο Lars Larsen άνοιξε το πρώτο κατάστημα το 1979.
  • Σήμερα η JYSK δραστηριοποιείται σε 19 διαφορετικές χώρες – αλλά η εργασιακή κουλτούρα παραμένει η ίδια …

Η διεθνής μας κουλτούρα

Η ισχυρή εταιρική μας κουλτούρα έχει τις ρίζες της στην επιχειρηματική προσέγγιση του Lars Larsen και στον ευθύ τρόπο με τον οποίο ασκεί τις επιχειρηματικές του δραστηριότητες. Οι Σκανδιναβικές μας ρίζες έχουν παίξει σημαντικό ρόλο στον προσδιορισμό των θεμελιωδών εταιρικών μας αξιών.

  • Όλοι οι εργαζόμενοι αναλαμβάνουν πολλές αρμοδιότητες
  • Όλοι βαδίζουν προς την ίδια κατεύθυνση
  • Όλοι εργάζονται μαζί, ανεξάρτητα από τον τίτλο και τη θέση
  • Έχουμε ένα ισχυρό ομαδικό πνεύμα
  • Είμαστε ευθείς και προσγειωμένοι

 

Η JYSK NORDIC αντιπροσωπεύει τις ακόλουθες 19 χώρες στις οποίες δραστηριοποιείται η JYSK:

  • Δανία
  • Νορβηγία
  • Σουηδία
  • Φινλανδία
  • Πολωνία
  • Ηνωμένο Βασίλειο
  • Ολλανδία
  • Σλοβενία
  • Κροατία
  • Βοσνία - Ερζεγοβίνη
  • Κίνα
  • Δημοκρατία της Τσεχίας
  • Σερβία
  • Ουγγαρία
  • Ουκρανία
  • Ρουμανία
  • Σλοβακία
  • Βουλγαρία
  • Ελλάδα

Το μέλλον της JYSK

Αν σκέφτεστε τη JYSK σαν τον μελλοντικό σας εργοδότη, είναι σημαντικό για μας να σας δώσουμε μια ευρεία εικόνα για την εταιρεία της οποίας επιθυμείτε να γίνετε μέλος. Γι’ αυτό θέλουμε να σας ενημερώσουμε γι΄αυτά που ενδέχεται να συμβούν μελλοντικά στη JYSK - αδύνατον να προβλέψουμε τι θα γίνει – αλλά θα το προσπαθήσουμε:

  • Η JYSK βιώνει μεγάλες αλλαγές και επεκτείνεται όπως ποτέ άλλοτε
  • Κινούμαστε προς μια νέα κατεύθυνση, προσπαθώντας να θέσουμε το brand μας σε νέες βάσεις
  • Αναπτύσσουμε την ηλεκτρονική μας δραστηριότητα με ένα γρήγορο και σταθερό βήμα
  • Χτίζουμε πάνω σε μια σημαντική ιστορία για να δημιουργήσουμε ένα ακόμα μεγαλύτερο μέλλον
  • Η JYSK χαρακτηρίζεται από μεγάλη δέσμευση από πλευράς προσωπικού και όλοι έχουν την ευκαιρία να επηρεάσουν το νέο, βελτιωμένο μέλλον της

Δηλώσεις Αποστολής και Οράματος

Πιστεύουμε ότι πάντα μπορούμε να κάνουμε τα πράγματα λίγο καλύτερα και ακόμη μεγαλύτερα – για να είμαστε βέβαιοι ότι θα μπορούμε να συνεχίσουμε να δίνουμε στους πελάτες μας τις καλύτερες προσφορές στο μέλλον.

Εκφράζουμε τις γενικές μας σκέψεις για το μέλλον της JYSK μέσα από το όραμά μας και την αποστολή μας. Θέλουμε να μπορούμε να κάνουμε πολλά περισσότερα απ’ το να δίνουμε απλώς στους πελάτες μας μια ελκυστική προσφορά βασισμένη μόνο σε χαμηλές τιμές. Ολόκληρο το concept μας θα πρέπει να είναι η απόδειξη των καλών προσφορών μας προς τους πελάτες.

Η ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΤΗΣ JYSK – γιατί είμαστε εδώ

  • Μια εξαιρετική προσφορά από τη Σκανδιναβία για όλους, σε σχέση με τα είδη ύπνου και οικιακού εξοπλισμού

 

Για να το αναλύσουμε αυτό, ας δούμε τα στοιχεία που απαρτίζουν το όραμά μας:

Εξαιρετική προσφορά

  • Μια εξαιρετική προσφορά στη JYSK σημαίνει πολλά περισσότερα από ανταγωνιστικές τιμές και προσφορές. Είναι το συνολικό concept και η εμπειρία εξυπηρέτησης της JYSK.

Για όλους

  • Θέλουμε να είμαστε κοντά στους πελάτες και πιστεύουμε ότι έχουμε κάτι να προσφέρουμε σε όλους, σε νέες, αλλά και σε υπάρχουσες χώρες.

Είδη ύπνου και οικιακού εξοπλισμού

  • Η JYSK έχει μακρά ιστορία στην πώληση παπλωμάτων, μαξιλαριών και στρωμάτων. Επιπρόσθετα έχουμε έπιπλα εσωτερικού κι εξωτερικού χώρου.

 

ΤΟ ΟΡΑΜΑ ΤΗΣ JYSK

Το όραμα της JYSΚ απευθύνεται στα τρία πιο σημαντικά ενδιαφερόμενα μέρη: πελάτες, εργαζόμενους και μετόχους. Θέλουμε να είμαστε

  • Η πρώτη επιλογή των πελατών
  • Η πρώτη επιλογή των εργαζόμενων στη λιανική
  • Το πιο διαδεδομένο brand λιανικής παγκοσμίως και η πιο επικερδής αλυσίδα καταστημάτων

Περιοδικό «GO JYSK»

«GO JYSK» είναι η ονομασία του περιοδικού για το προσωπικό. Γνωρίζατε ότι έχει κερδίσει πολυάριθμα Δανέζικα και Ευρωπαϊκά βραβεία για την ποιότητα και το σχεδιασμό του; Μάθετε περισσότερα για το GO JYSK κλικάροντας στο μενού παρακάτω.

Το concept του «GO JYSK»

  • Εκτυπώνεται σε 11.000 αντίτυπα και μεταφράζεται σε 19 διαφορετικές γλώσσες.
  • Εκτυπώνεται τέσσερεις φορές το χρόνο - Μάρτιο, Ιούνιο, Σεπτέμβριο και Δεκέμβριο.
  • Αποστέλλεται κατ’ οίκον σε όλους τους εργαζόμενους.
  • Ο σκοπός του είναι να ενημερώσει, να ενώσει και να ψυχαγωγήσει όλους τους εργαζόμενους σε όλες τις χώρες.
  • Διηγείται ιστορίες για το προσωπικό – από την ανθρώπινη πλευρά. Εστιάζει στους ανθρώπους και έμμεσα στις καλές συναδελφικές σχέσεις.
  • Παρουσιάζει άρθρα που καλύπτουν θέματα κοινού ενδιαφέροντος.
  • Ενισχύει το ομαδικό πνεύμα δίνοντας καλά παραδείγματα που μπορούν να τα ακολουθήσουν όλοι.
  • Ως διεθνές περιοδικό, είναι ένα εταιρικό εργαλείο που καλύπτει τέσσερεις εθνικές σελίδες σε κάθε θέμα (εκτός από το Ηνωμένο Βασίλειο).
  • Γίνεται έρευνα για τα άρθρα και γράφονται τοπικά όπου είναι δυνατόν, για να εξασφαλιστεί ότι το περιεχόμενο και οι ιδέες είναι περισσότερο αξιόπιστα και λεπτομερή απ’ ότι σε ένα περιοδικό το οποίο θα γραφόταν εξολοκλήρου από τα κεντρικά γραφεία. 
  • Έχει ένα χαλαρό ύφος – δεν προέρχεται από τη διοίκηση.
  • Μπορεί να προκαλέσει εποικοδομητικές συζητήσεις ανάμεσα στους συναδέλφους.
  • Εστιάζει κυρίως στα ενδιαφέροντα και τις ανάγκες των εργαζομένων.
  • Οι αναγνώστες μας είναι σημαντικοί και με άποψη - τα γεγονότα πρέπει να παρουσιάζονται με επαγγελματικό τρόπο.
  • Είναι ένα κανάλι επικοινωνίας με την εταιρεία, το οποίο επιτρέπει την προβολή σημαντικών ή σχετικών θεμάτων και projects.
  • Ενισχύει το εταιρικό πνέυμα σε όλες τις χώρες.
  • Είναι ένα μέσο με το οποίο διαδίδονται τα νέα των καταστημάτων σε άλλες χώρες.